Obavijestite tvrtku o vama pronašao sam njihov telefonski broj na NiceLocal - posao najbolje funkcionira kad vas poznaje limenka utjecati ih ocjena
Je li vaš telefonski poziv odgovoren?
Osoblje je jako ljubazno i pristupačno (pogotovo mladom konobaru Dominku M. koji je uvijek ljubazan i nasmiješen što mislim da je bitna stvar kod rada s ljudima jer se osjećaju više nego dobrodošlo, a takoder se vidi i kod drugih konobara prilikom posluživanja) a usluga je više nego odlična. Nikada mi se nije dogodilo da dugo čekam konobara da dode, preuzme narudžbu te donese do stola računajući na opseg posla i veličinu lokala.
00
Odgovor
Doris K.
1 февраля 2023, 8:16 pm
Ili zaposlite osoblje kojemu se da raditi, ili zaposlite još ljudi ako vam fali osoblja, ili ih platite bolje, ili napravite što god da se ne sramotite s razinom usluge. Srdačno!
Poštovana Doris, hvala Vam na upućenoj primjedbi. Ispričavamo Vam se zbog doživljene neugodnosti i lošeg iskustva.
Jako nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i da su naši djelatnici brzi, pristojni i profesionalni. Možete nam pomoći kada se to dogodilo i gdje ste sjedili? Javite nam na mail info@livingroom.hr
Provjerit ćemo s kolegama što je pošlo po krivu i dat ćemo sve od sebe da se ovakve situacije ne ponove.
Hvala Vama što nam pomažete da budemo bolji i nadamo se budućim druženjima u Living Roomu. Lijep pozdrav, Living room tim… – prikaži
Poštovani Grgur, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na ocijeni i informaciji.
Iskreno nam je žao zbog negativnog iskustva, kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile možete li nam javiti porukom ili putem e-maila info@livingroom.hr kada i u kojem djelu kafića se to dogodilo (terasa, pušenje, nepušenje) i u koje vrijeme. Naime, svi konobari imaju dovoljno kovanica za točan povrat.
Jako nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno!
Hvala Vama što nam pomažete da budemo bolji i veselimo se budućim druženjima u Living Roomu.
Poštovana, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj ocjeni, informaciji i kritici! Velike isprike ako na nečistoj čaši, to svakako nije u redu i nadam se da ste odmah obavijestili osoblje. Također, s obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja. Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile. Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremenom posluživanja a nadamo se i s više zvjezdica! Srdačan pozdrav i sve dobro u 2023, Living room tim… – prikaži
00
Odgovor
Nela I.
30 декабря 2022, 3:43 pm
Spori i konobari se jos cude kad se naruci casa vode s ledom
Poštovana Nela, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji!
Ovakvo ponašanje konobara svakako nije dio Living room poslovanja. Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno.
Molim vas da nam javite na mail info@livingroom.hr otprilike gdje ste sjedili terasa/pušački/nepušački dio i vrijeme? Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjima bez čekanja u Living Roomu.
Poštovana, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj ocjeni, informaciji i kritici! S obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja. Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile. Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremenom posluživanja a nadamo se i petom zvjezdicom! Srdačan pozdrav, Living room tim
00
Odgovor
SEBO 1.
22 декабря 2022, 9:19 pm
Konobari nedolaze posluzit nakon 20 minuta sjedenja dolaze drugi gosti i njih se posluži
00
Odgovor
Alena V.
10 декабря 2022, 6:01 pm
Kafić je lip ali osoblje je katastrofa em se dugo čeka narudžba em se dugo čeka da ti donese narudžbu. Dno dna
Poštovana Alena, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji i kritici! Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno. S obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja. Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile. Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremenom posluživanja a nadamo se i sa boljom ocijenom! Srdačan pozdrav, Living room tim… – prikaži
00
Odgovor
Irvin Š.
5 декабря 2022, 4:37 pm
Interesting enough, considering it's a part of a pretty big and busy mall, the place somehow manages to live up to its name with its interior which is small-ish and cozy. Coffee pretty much solid, and the stuff friendly on the professional level, but I reckon it gets hella busy when the outside large terrace is full during the warmer days. If you're roaming around the mall and have an urge to have a drink, give the Living Room a shot if you're into these kind of places.
Dear Kruno, It makes our day to hear that we were able to provide you 5-star service. We will make sure the entire team at Living room receives your feedback. All the best Living room team
00
Odgovor
Jasmin M.
23 ноября 2022, 3:56 pm
Konobar ljubazan, kava odvratna sad dosao i vise nikad
Poštovani Jasmin, hvala na informaciji/kritici! Jako nam je žao što se žalite baš na našu kavu, naime oko kave se najviše i trudimo. Koristimo najbolju kavu — Illy, najbolje aparate — La Marzocco i imamo najbolje bariste! Ako vam espresso u Living Roomu nije savršen, slobodno zatražite novi. A ako niti tada nije savršen, možda niste u Living Roomu? Hvala Vama što nam pomažete da budemo bolji! Veselimo se budućim druženjima uz vrhunski espresso, Srdačan pozdrav, Living room tim
00
Odgovor
Zoran B.
23 ноября 2022, 10:24 am
Usluga vrlo ugodna. Međutim cijene su previsoke. Čaj 17 kuna…
00
Odgovor
Ivana P.
12 ноября 2022, 1:56 pm
čekali smo 30 minuta, konobarice samo prolaze i ignoriraju, digli smo se i otisli
Poštovana Ivana, Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji!
Ovakvo ponašanje konobara svakako nije dio Living room poslovanja. Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno.
Molim vas da nam javite na mail info@livingroom.hr otprilike gdje ste sjedili terasa/pušački/nepušački dio i vrijeme? Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjima bez čekanja u Living Roomu.
Nikada mi se nije dogodilo da dugo čekam konobara da dode, preuzme narudžbu te donese do stola računajući na opseg posla i veličinu lokala.
hvala Vam na upućenoj primjedbi.
Ispričavamo Vam se zbog doživljene neugodnosti i lošeg iskustva.
Jako nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i da su naši djelatnici brzi, pristojni i profesionalni. Možete nam pomoći kada se to dogodilo i gdje ste sjedili? Javite nam na mail info@livingroom.hr
Provjerit ćemo s kolegama što je pošlo po krivu i dat ćemo sve od sebe da se ovakve situacije ne ponove.
Hvala Vama što nam pomažete da budemo bolji i nadamo se budućim druženjim a u Living Roomu.
Lijep pozdrav,
Living room tim … – prikaži
Living room tim
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na ocijeni i informaciji.
Iskreno nam je žao zbog negativnog iskustva, kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile možete li nam javiti porukom ili putem e-maila info@livingroom.hr kada i u kojem djelu kafića se to dogodilo (terasa, pušenje, nepušenje) i u koje vrijeme. Naime, svi konobari imaju dovoljno kovanica za točan povrat.
Jako nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno!
Hvala Vama što nam pomažete da bud emo bolji i veselimo se budućim druženjima u Living Roomu.
Srdačan pozdrav,
Living room tim … – prikaži
Living room tim
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj ocjeni, informaciji i kritici!
Velike isprike ako na nečistoj čaši, to svakako nije u redu i nadam se da ste odmah obavijestili osoblje.
Također, s obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja.
Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremeno m posluživanja a nadamo se i s više zvjezdica!
Srdačan pozdrav i sve dobro u 2023,
Living room tim … – prikaži
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji!
Ovakvo ponašanje konobara svakako nije dio Living room poslovanja.
Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno.
Molim vas da nam javite na mail info@livingroom.hr otprilike gdje ste sjedili terasa/pušački/nepušački dio i vrijeme? Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjim a bez čekanja u Living Roomu.
Srdačan pozdrav,
Living room tim … – prikaži
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj ocjeni, informaciji i kritici!
S obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja.
Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremenom posluživanja a nadamo se i petom zvjezdicom!
Srdačan pozdrav,
Living room tim
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji i kritici!
Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno.
S obzirom na velike gužve vikendom u Arena centru u ovo predblagdansko vrijeme, svjesni smo povremenog produženog vremena čekanja.
Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženjima u Living Roomu, naravno sa bržim vremenom p osluživanja a nadamo se i sa boljom ocijenom!
Srdačan pozdrav,
Living room tim … – prikaži
If you're roaming around the mall and have an urge to have a drink, give the Living Room a shot if you're into these kind of places.
Thanks for sharing this! We˙re so happy to hear that you enjoy our coffee!
Hope to see you soon,
Living room team
It makes our day to hear that we were able to provide you 5-star service. We will make sure the entire team at Living room receives your feedback.
All the best
Living room team
hvala na informaciji/kritici!
Jako nam je žao što se žalite baš na našu kavu, naime oko kave se najviše i trudimo. Koristimo najbolju kavu — Illy, najbolje aparate — La Marzocco i imamo najbolje bariste!
Ako vam espresso u Living Roomu nije savršen, slobodno zatražite novi. A ako niti tada nije savršen, možda niste u Living Roomu?
Hvala Vama što nam pomažete da budemo bolji!
Veselimo se budućim druženjima uz vrhunski espresso,
Srdačan pozdrav,
Living room tim
Međutim cijene su previsoke. Čaj 17 kuna…
Kao prvo, zahvaljujemo Vam na upućenoj informaciji!
Ovakvo ponašanje konobara svakako nije dio Living room poslovanja.
Jako nam je žao da ste imali ovako neugodno iskustvo jer nam je važno da se naši gosti osjećaju ugodno i opušteno.
Molim vas da nam javite na mail info@livingroom.hr otprilike gdje ste sjedili terasa/pušački/nepušački dio i vrijeme? Vaša informacija pomoći će nam kako bismo napravili sve da se ovakve situacije više ne bi ponovile.
Veselimo se budućim druženji ma bez čekanja u Living Roomu.
Srdačan pozdrav,
Living room tim … – prikaži
Living room tim